Popularne

YATO PRÓŻNIOWA POMPKA CIŚNIENIOWA PODCIŚNIENIOWA WAKUOMETR 0674 + WALIZKA

128,50 zł
Brutto
AL1F8AAFE64F
991 Przedmioty
Stan
Nowy
Marka
Yato
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
2
Liczba elementów w zestawie
22
Kod producenta
YT-0674
Ilość
  Dostawa wciągu 24h!

kurier ></div></body></html>

  Bezpieczne płatności

płatności2

  Zakup na raty z PayU

Szeroki wybór płatności dla każdego

  Płatność za pobraniem

Nie masz pewności? Zapłać u kuriera DPD.

  zwrot/gwarancja

14 dni na odstąpienie od umowy / gwarancja 2 lata

  Oficjalny dystrybutor

Każdy produkt pochodzi bezpośrednio od producenta

Pompka podciśnieniowo-ciśnieniowa do układu hamulcowego, wakuometr

YATO YT-0674

Pompka podciśnieniowa jest wielofunkcyjnym urządzeniem służącym do diagnostyki systemów w samochodach i technice, których działanie jest oparte na ciśnieniu lub podciśnieniu. Wyposażona jest w akcesoria umożliwiające wykorzystanie w niemal każdym silniku lub układzie.

Pompka YT-0674 jest wyposażona w przełącznik, który w zależności od położenie pozwala na wytworzenie podciśnienia lub ciśnienia.

Przesunięcie przełącznika w kierunku wylotu pompki spowoduje, że podczas pompowania będzie wytwarzane podciśnienie. Przełącznik przesunięty w kierunku rękojeści spowoduje, że podczas pompowania będzie wytwarzane ciśnienie.

Zakres pomiaru: od -1 do 3 bar.

Dane techniczne

  • Waga brutto (kg): 2.0000
  • Ilość elementów [szt.]: 22

Przeznaczenie / Zastosowanie

Za pomocą pompki można przeprowadzić diagnostykę m.in. poniższych systemów i układów:

Urządzenia skomputeryzowanego sterownia silnika:

  • barometryczny czujnik ciśnienia (BARO)
  • system PCV
  • system recyrkulacji spalin (EGR)
  • grubowarstwowe czujniki ciśnienia (MAP)

Urządzenia sterowania zapłonem:

  • podciśnieniowe wyprzedzenie zapłonu
  • zawór opóźniający: SDV, RCV

Układ hamulcowy:

  • hamulce klasyczne
  • hamulce ABS
  • hamulce pneumatyczne
  • przewody hamulcowe
  • serwomechanizm hamulcowy

Inne systemy:

  • klimatyzacja
  • tempomat
  • zbiornik paliwa i instalacja paliwowa
  • podciśnieniowy system domykania drzwi

Sposób użycia

Diagnostyka systemu recyrkulacji spalin (EGR)

Zawór systemu EGR jest przykładem zaworu uruchamianego przez podciśnienie. W przypadku braku podciśnienia zawór jest zamknięty i spaliny nie wydostają się z zaworu. W przypadku doprowadzenia podciśnienie do zaworu, zostaje on otwarty, umożliwiając recyrkulację spalin.

Diagnostyka grubowarstwowych czujników ciśnienia (MAP)

  • Zmontować układ pompki i zbiornika jak w przypadku odpowietrzania zacisków hamulcowych, a następnie podłączyć do przyłącza podciśnieniowego czujnika.
  • Naciskać dźwignię pompki, aż wskazówka pokaże -0,5 bara. Zakończyć pompowanie i obserwować wskazówkę, powinna być nieruchoma. Jeśli wskazówka się porusza, oznacza to uszkodzenie czujnika MAP.
  • W trakcie pracy czujnik MAP wysyła sygnały zwrotne do komputera sterującego. Sygnał ma częstotliwość pomiędzy 85 Hz, a 160 Hz w zależności od poziomu podciśnienia. Do pomiaru częstotliwości konieczny jest częstościomierz, należy go podłączyć zgodnie z instrukcją czujnika i miernika.

Odpowietrzanie zacisków hamulcowych.

  • Upewnić się, że zbiornik wyrównawczy układu hamulcowego jest wypełniony płynem do nominalnej objętości.
  • Odpowietrzanie przeprowadzić według poniższej kolejności:

- pompa hamulcowa, jeśli jest wyposażona w zawór odpowietrzający

- zaciski hamulcowe w kolejności od położonego najbliżej pompy hamulcowej do położonego najdalej

  • Podłączyć krótki przewód elastyczny do przyłącza umieszczonego na spodzie pokrywy zbiornika pompy.
  • Zamknąć zbiornik pompy za pomocą pokrywy.
  • Podłączyć długie przewody elastyczne do przyłączy pokrywy. Koniec jednego z długich węży pod-łączyć do pompki, a drugiego do zaworu odpowietrzającego (kalamitki) zacisku hamulcowego. W razie potrzeby posłużyć się adapterem.
  • Nacisnąć dźwignię pompki 10 - 15 razy, aby wytworzyć podciśnienie w zbiorniku pompy.
  • Odkręcić zawór odpowietrzający o 1/4 - 1/2 obrotu, tak aby zbiornik pompy wypełnił się płynem do wysokości około 5 cm. Dokręcić zawór odpowietrzający.
  • Odłączyć przewód pompki od zaworu odpowietrzającego, procedura odpowietrzania zacisku została zakończona.
  • Przed powtórzeniem procedury odpowietrzania w kolejnym zacisku opróżnić zbiornik pompy z płynu hamulcowego oraz uzupełnić poziom płynu hamulcowego w instalacji hamulcowej, do nominalnego poziomu.

Dodatkowe informacje

Nowy produkt

Oceń produkt

Zobacz 16 produktów w tej kategorii: