

Szeroki wybór płatności dla każdego
Nie masz pewności? Zapłać u kuriera DPD.
30 dni na odstąpienie od umowy / gwarancja 2 lata
Każdy produkt pochodzi bezpośrednio od producenta
Maksymalna siła ciągu 65 lbs pozwala na stosowanie w pontonach i łodziach o wymiarach 1,6 m / 5,5 m i maksymalnym obciążeniu do 1800 kg.
Kontrolka naładowania akumulatora z kolorowym systemem (zielony, żółty, czerwony) informuje o stanie naładowania, zapewniając pełną kontrolę.
Wyprofilowana, gumowa rękojeść gwarantuje pewny chwyt nawet przy mokrej dłoni.
Obudowa z emaliowanej stali odpornej na uszkodzenia i korozję, zapewnia długowieczność i niezawodność.
Duża śruba o wysokim momencie obrotowym, wykonana z trwałego tworzywa sztucznego, optymalizuje ciąg i minimalizuje ryzyko uszkodzeń.
Płetwa ochronna chroni silnik przed uszkodzeniami o dno.
Regulowany uchwyt montażowy (pawęży) pasuje do łodzi o wysokości pawęży do 86 cm, a 10-stopniowa blokada kąta przegłębienia pozwala na idealne ustawienie śruby.
Wysuwana rękojeść do 56 cm umożliwia łatwe sterowanie łodzią w każdych warunkach.
Silnik o maksymalnej sile ciągu 65 lbs umożliwia zastosowanie do pontonów oraz łodzi o wymiarach 1,6 m / 5,5 m z maksymalnym obciążeniem 1800 kg.
Kontrolka wskaźnika akumulatora (umieszczona na pokrywie przedniej) zapewnia natychmiastowe informacje o stanie naładowania akumulatora. Kontrolka zapala się, gdy zostaje podłączony do akumulatora i pozostaje włączona przez cały okres, gdy silnik jest podłączony do akumulatora. Zależnie od stanu naładowania akumulatora kontrolka będzie miała kolor zielony (naładowany), żółty (naładowany w połowie), lub czerwony (rozładowany).
Wyprofilowana ergonomiczna gumowa rękojeść umożliwia stabilny uchwyt w przypadku mokrej dłoni.
Obudowa silnika wykonana jest z odpornej na uszkodzenia i korozję emaliowanej stali. Duża śruba o wysokim momencie obrotowym wykonana z bardzo trwałego tworzywa sztucznego i jest odpowiednio wyprofilowana tak, by uzyskać optymalny ciąg.
Płetwa ochronna zapewnia dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniem silnika o dno.