Popularne

ELEKTRYCZNY SILNIK ZABURTOWY 45LB DO ŁODZI PONTONU AKUMULATOR +PROSTOWNIK

1 044,10 zł
Brutto
ALAF690AF4F7
1000 Przedmioty
Stan
Nowy
Ilość
  Dostawa wciągu 24h!

kurier ></div></body></html>

  Bezpieczne płatności

płatności2

  Zakup na raty z PayU

Szeroki wybór płatności dla każdego

  Płatność za pobraniem

Nie masz pewności? Zapłać u kuriera DPD.

  zwrot/gwarancja

14 dni na odstąpienie od umowy / gwarancja 2 lata

  Oficjalny dystrybutor

Każdy produkt pochodzi bezpośrednio od producenta

ELEKTRYCZNY SILNIK ZABURTOWY 550W

+AKUMULATOR KWASOWO-OŁOWIOWY VRLA AGM C20 / 12V / 100AH

+PROSTOWNIK AKUMULATOROWY - MIKROPROCESOROWY 6V / 12V

POWERMAT PM-ESZ-45H + PM-AGM-100AHM2 + PM-PM-40B

ELEKTRYCZNY SILNIK ZABURTOWY 550W

POWERMAT PM-ESZ-45H

Duża moc

Silnik o maksymalnej sile ciągu 45 lbs umożliwia zastosowanie do pontonów oraz łodzi o wymiarach 1,5 m / 5 m z maksymalnym obciążeniem 1500 kg.

Wskaźnik naładowania akumulatora

Kontrolka wskaźnika akumulatora (umieszczona na pokrywie przedniej) zapewnia natychmiastowe informacje o stanie naładowania akumulatora. Kontrolka zapala się, gdy zostaje podłączony do akumulatora i pozostaje włączona przez cały okres, gdy silnik jest podłączony do akumulatora. Zależnie od stanu naładowania akumulatora kontrolka będzie miała kolor zielony (naładowany), żółty (naładowany w połowie), lub czerwony (rozładowany).

Ergonomia

Wyprofilowana ergonomiczna gumowa rękojeść umożliwia stabilny uchwyt w przypadku mokrej dłoni.

Śruba napędowa

Obudowa silnika wykonana jest z odpornej na uszkodzenia i korozję emaliowanej stali. Duża śruba o wysokim momencie obrotowym wykonana z bardzo trwałego tworzywa sztucznego i jest odpowiednio wyprofilowana tak, by uzyskać optymalny ciąg.

Płetwa ochronna zapewnia dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniem silnika o dno.

Tańsze silniki często wyposażone są w śrubę z podatnego na uszkodzenia tworzywa słabszej jakości.

Regulacja kąta

Regulowany uchwyt montażowy (pawęży) pozwala na zamontowanie silnika do pontonu lub łodzi o maksymalnej wysokości pawęży 86 cm.

10-stopniowa blokada ustawienia kąta przegłębienia umożliwia dokładne ustawienie śruby względem lustra wody.

Regulowany uchwyt

Wysuwana rękojeść ułatwiająca sterowanie łodzi z możliwością wysunięcia do 56 cm.

Parametry

  • Marka: Powermat
  • Model: PM-ESZ-45H
  • Rodzaj silnika: elektryczny
  • Napięcie zasilania: 12V DC
  • Maksymalna siła ciągu: 45 lbs
  • Długość wałka silnika: 76 cm
  • Moc maksymalna: 550 W
  • Maksymalny pobór prądu: 40A
  • Obroty maksymalne 1400 obr/min
  • Grubość wałka silnika: 29 cm
  • Średnica śruby: 250 mm
  • Minimalna grubość pawęży: 13,9 mm
  • Minimalna szerokość pawęży: 145 mm
  • Maksymalna grubość pawęży: 85 mm
  • Maksymalna wysokość pawęży: 86 cm
  • Maksymalna długość rękojeści: 56 cm
  • Minimalna długość rękojeści: 47 cm
  • Długość maksymalna: 105 cm
  • Liczba biegów do przodu: 5
  • Liczba biegów do tyłu: 3
  • Długość kabli zasilających: 134 cm
  • Maksymalna szerokość łodzi: 1500 cm
  • Maksymalna długość łodzi: 5000 cm
  • Maksymalna waga łodzi: 1500 kg
  • Waga netto: 7,3 kg
  • Waga brutto: 9,6 kg

Wyposażenie

  • silnik
  • uchwyt pawęży
  • klucz do montażu śruby
  • instrukcja PL
  • oryginalne opakowanie

PROSTOWNIK AKUMULATOROWY - MIKROPROCESOROWY 6V / 12V

POWERMAT PM-PM-40B

  • Technologia MCU (Microcontroller Unit);
  • PWM (Pulse-Width Modulation);
  • LCD.

Specyfikacja:

  • marka: POWERMAT
  • model: PM-PM-40B
  • napięcie znamionowe: 230V / 50 Hz
  • obsługiwane napięcia akumulatorów: 6V / 12V (pulse dynamic)
  • identyfikacja napięcia dla 6V: 2V - 7,4V
  • identyfikacja napięcia dla 12V: 8V - 14,5V
  • pojemność akumulatora 6V/12V: 6Ah - 200Ah
  • natężenie ładowania: 0A - 15A
  • proces ładowania: 8-stopniowy (inteligentny lub szybki)
  • temperatura pracy: -30°C - 50°C
  • efektywność: 98%
  • obsługuje akumulatory: VRLA, WET, GEL, EFB, AGM
  • wbudowany wentylator sterowany przez MCU
  • waga netto: 0,87kg
  • długość przewodu zasilającego: 136cm
  • długość przewodów "+" i "-": 120cm

WYPOSAŻENIE

  • prostownik
  • oryginalne pudełko
  • instrukcja obsługi

Inteligentne tryby pracy

Zalety sterowania mikroprocesorowego

  • Constant Voltage (Stałe napięcie): Użycie napięcia stałego do ładowania akumulatora sprawdzając czy prąd ładowania nie jest za wysoki zmniejszając go w trakcie procesu.
  • Constant Current (Stały prąd): Oznacza, że napięcie akumulatora jest niższe niż ustawione napięcie ładowarki, ale ładowarka będzie podtrzymywać stały prąd ładowania akumulatora.
  • Trickle Charge Modulation (Ładowanie prądem stałym): Kiedy napięcie akumulatora zbliża się do napięcia znamionowego i prąd ładowania jest już niski do ustawionego prądu, przełączy się w tryb doładowania pływającego (floating charge modulation). Oznacza to, że akumulator jest naładowany, ale jest sprawdzany ciągle pod względem spadków napięcia i doładowywany automatycznie prądem zmiennym.
  • Floating Charge Modulation (Ładowanie prądem zmiennym): Tryb będzie utrzymywać stan pełnego naładowania akumulatora.

8-etapowe ładowanie

  • ETAP 1: DIAGNOSTYKA: analiza akumulatora, jego stanu naładowania oraz poprawności połączeń pomiędzy akumulatorem i prostownikiem.
  • ETAP 2: ODSIARCZANIE: rozpoznanie zasiarczonego akumulatora, ładowanie prądem pulsującym o niskim napięciu i wysokim natężeniu umożliwia usunięcie siarczanu z płytek akumulatora, dzięki czemu zostaje przywrócona jego początkowa pojemność.
  • ETAP 3: ANALIZA: sprawdzenie czy akumulator nie jest uszkodzony i czy może przyjąć prąd ładowania - zapobiega ładowaniu uszkodzonego akumulatora.
  • ETAP 4: MIĘKKI START: jeśli akumulator nie jest uszkodzony rozpoczyna się ładowanie prądem o stosunkowo niskim natężeniu (ok 15%), stopniowo zwiększając jego wartość.
  • ETAP 5: ŁADOWANIE ZASADNICZE: ładowanie prądem maksymalnym o stałym natężeniu o wartości regulowanej automatycznie w zależności od stanu naładowania akumulatora, do czasu osiągnięcia 80% pojemności akumulatora.
  • ETAP 6: ŁADOWANIE KOŃCOWE: ładowanie prądem o malejącym natężeniu i stałym napięciu do osiągnięcia 100% pojemności akumulatora.
  • ETAP 7: ANALIZA: trwający około 2 minut test naładowania akumulatora – jeśli po zatrzymaniu ładowania poziom naładowania akumulatora nie spada, proces ładowania zostaje zakończony.
  • ETAP 8: PULSOWANIE: monitorowanie napięcia akumulatora i utrzymywanie optymalnego naładowania na poziomie 95-100% pojemności poprzez impulsy prądu ładowania.

Sterowanie MCU (mikroprocesorowe)

Funkcje bezpieczeństwa

  • Ochrona przeciwprzepięciowa - ochrona włącza się przy ustawieniu napięcia ładowania innego niż wykryty parametr.
  • Funkcja diagnostyki akumulatora - prostownik stale monitoruje stan akumulatora.
  • Overheating protection (Zabezpieczenie przed przegrzaniem ładowarki): Kiedy temperatura ładowarki przekracza 150°C, ładowarka przestanie ładować. Kiedy temperatura zredukuje się do 80°C, lub wyłączy się prostownik na ok.10 min, po tym czasie można ładować akumulator ponownie.
  • Short-circuit protection (Ochrona przed zwarciem): Kiedy wystąpi zwarcie w obwodzie nastąpi automatyczne zatrzymanie pracy. Objawi się to długim sygnałem dźwiękowym. Wystarczy podłączyć ładowarkę dokładnie, wtedy nastąpi ponowne automatycznie ładowanie.
  • Reverse-connecting protection (Ochrona przed odwrotnym podłączeniem): Podczas, gdy zaciski (+/-) zostaną przez pomyłkę podłączone na odwrót, ładowarka zaalarmuje to w postaci przerywanych długich sygnałów dźwiękowych. Po prawidłowym podłączeniu zacisków nastąpi ponowne ładowanie.

Nowoczesna technologia ładowania PWM za pomocą MCU

Prostownik PM-PM-40B marki Powermat to pierwsza na rynku ładowarka akumlatorów z mikroprocesorowym systemem kontroli i sterowania w technologii PWM z możliwością ładowania akumulatorów 6V i 12V, która inteligentnie i konkretnie dobierze odpowiednie parametry sprawiając, że Twój rozładowany i zaniedbany akumulator zostanie zregenerowany.

Inteligentne rekondycjonowanie akumulatora odbywa się poprzez ciągły test systemu i przełączania ładowania w 4 trybach (Constant Voltage; Constant Current; Trickle Charge Modulation; Floating Charge Modulation).

Ładowanie w trybie inteligentnym (SMART), lub szybkim (FAST) nie potrzebuje Twojej uwagi, gdyż wszystkie programy sterujące procesem ładowania zostały bardzo dokładnie zaprojektowane do odpowiednich rodzajów akumulatorów i ich znamionowych napięć w celu najdokładniejszego doprowadzenia ich do idealnej kondycji. W modelu PM-PM-40B system autowykrywania napięcia 6V/12V nie wymaga od użytkownika ustawienia odpowiedniej wartości na panelu sterowania.

PWM (ang. Pulse-Width Modulation) – to metoda regulacji sygnału prądowego lub napięciowego, o stałej amplitudzie i częstotliwości, polegająca na zmianie wypełnienia sygnału. Układ PWM zasila urządzenie bezpośrednio lub przez filtr dolnoprzepustowy wygładzający zmiany natężenia prądu elektrycznego i napięcia.

Wyświetlanie procentowego naładowania umożliwia dodatkową kontrolę stanu swojego akumulatora. Duży wyświetlacz informuje o aktualnym stanie naładowania wyświetlając informacje w systemie procentowym.

Bardzo wysoka efektywność ładowania przy temperaturach dodatnich. Za pomocą zaawansowanego sterowania procesami ładowania efektywność prostownika wynosi 98%, co sprawia że jest on nieporównywalny z tradycyjnymi typami prostowników bez tego rodzaju technologii.

AKUMULATOR

POWERMAT PM-AGM-100AHM2

Akumulator kwasowo-ołowiowy POWERMAT VRLA AGM C20 / 12V / 100Ah (Data produkcji 01.2023)

Model: PM-AGM-100AHM2

Zastosowanie:

  • Zasilacze awaryjne UPS
  • Oświetlenia awaryjne
  • Zasilanie zabawek elektrycznych
  • Zasilanie sprzętu medycznego
  • Awaryjne zasilanie automatyki
  • Systemy baterii solarnych (fotowoltaika)
  • Systemy zabezpieczeń alarmowych
  • Zasilanie w przyczepach kempingowych, kamperach
  • Systemy radiofoniczne
  • Systemy energii odnawialnej
  • Maszyny czyszczące, itp.

Dane techniczne

  • Napięcie: 12V
  • Pojemność: 100Ah
  • Typ: VRLA (AGM - Absorbed Glass Mat)
  • Waga: 25,1kg
  • Żywotność: 7 - 9 lat
  • Prąd inicjacji: mniejszy niż 30A
  • Wymiary: 324 x 168 x 215 [mm]
  • Złącze (+) z frontu po lewej stronie

Czas i charakterystyka rozładowywania modelu PM-AGM-100AHM2

  • 100Ah / 5.0A (20 godzin; 1.80V na celę przy 25°C)
  • 90Ah / 9.0A (10 godzin; 1.80V na celę przy 25°C)
  • 80.5Ah / 16.1A (5 godzin; 1.75V na celę przy 25°C)
  • 52.7Ah / 52.7A (1 godzina; 1.60V na celę przy 25°C)

Pojemność akumulatora C20

Akumulator poddany obciążeniu 5A utrzyma napięcie powyżej napięcia odcięcia przez 20 godzin. Oznacza to, że akumulator ma pojemność C20 = 100Ah (5A x 20h).

Złącze akumulatora

Dzięki zastosowaniu litej miedzi połączenie akumulatora z urządzeniem znacznie zmniejsza straty przewodzenia. W zestawie dołączone są 2 solidne śruby na gwint M8 z podkładkami sprężynującymi i płaskimi.

Żywotność akumulatora - (od 7 do 9 lat przy pracy buforowej)

  • Praca cykliczna - akumulator jest podstawowym źródłem zasilania urządzenia i po naładowaniu jest podłączany od odbiorników, po rozładowaniu - ponownie ładowany.
  • Praca buforowa (zasilanie awaryjne) - akumulator jest cały czas podłączony do układu ładowania i stanowi awaryjne źródło zasilania w przypadku zaniku napięcia sieciowego.

Różnice pomiędzy żywotnością przy pracy cyklicznej.

Akumulatory typu AGM, są wrażliwe na nadmierne rozładowanie. Zbyt głębokie rozładowanie akumulatora powoduje ograniczenie jego możliwości magazynowania energii, zmniejszenie pojemności i skrócenie żywotności. Przyczyną nadmiernego rozładowania może być również pozostawienie rozładowanego akumulatora przez zbyt długi czas bez ładowania. Zbyt głęboko rozładowane akumulatory ulegają zasiarczeniu, które objawia się częściową i nieodwracalną utratą dostępnej pojemności. Minimalne dopuszczalne napięcie rozładowania akumulatora wynosi 10.5V dla akumulatorów 12V.

W przypadku używania akumulatorów typu C20 znacznie większe zastosowanie, jeśli chodzi o wydajność i żywotność znajdą przy rzadkich rozładowywaniach, np. przy zasilaczach awaryjnych UPS, systemach zabezpieczeń (czyli pracach buforowych). Do pracy cyklicznej zalecane są akumulatory typu C10; C5.

Bezobsługowe akumulatory kwasowo-ołowiowe VRLA.

Dzięki swoim zaletom i właściwością eksploatacyjnym coraz częściej zastępują tradycyjne akumulatory tzw. mokre zarówno kwasowe, zasadowe jak i niklowo-kadmowe. Podstawową różnicą jest to, iż nie wymagają one czynności konserwacyjnych podczas eksploatacji, takich jak: uzupełnianie wody lub kontrola gęstości i poziomu elektrolitu.

Akumulatory VRLA są akumulatorami szczelnymi i dzięki temu mogą pracować w dowolnej pozycji. W normalnych warunkach eksploatacji nie wydzielają gazów, dzięki szczelności są bezpieczne w eksploatacji i nieszkodliwe dla otoczenia (nie istnieje niebezpieczeństwo poparzenia kwasem siarkowym). Z uwagi na fakt, iż nie wydzielają gazów nie wymagają specjalnych pomieszczeń z wentylacją.

Technologia  AGM - (Absorbed Glass Mat)

W odróżnieniu od technologii (GEL - żelowej) elektrolit jest uwięziony w separatorach z włókna szklanego o dużej porowatości. Dodatkowo dzięki zastosowaniu płyt ołowiowych o większej gęstości materiału uzyskano dużo głębsze rozładowywania i większą ilości cykli pracy w stosunku do standardowych akumulatorów AGM.

Obudowa akumulatora wykonana jest z materiału typu ABS, a ogniwa z miedzi.

Akumulatory AGM można łączyć szeregowo lub równolegle w celu uzyskania większego napięcia lub większej pojemności. Połączenie szeregowe zwiększa napięcie a połączenie równoległe zwiększa pojemność.

Dodatkowe informacje

Nowy produkt

Oceń produkt